Probeer een Gratis Les

Budoclub Tryitout

Lesrooster 8 t/m 13 maart

Geplaatst: March 07, 2021

Lesrooster 8 t/m 13 maart

Voor deze week hebben we het rooster weer klaar staan. Let op er is een kleine verandering in de lessen.


Cake met lekkers!

Geplaatst: March 07, 2021

Ingrediënten:

200 gram bloem half zakje bakpoeder


Alcohol na een workout een nadelig effect op spierherstel en spiergroei?

Geplaatst: December 25, 2020

Je kent het wel: direct na de wedstrijd duik je met je maten lekker de kantine in om de rest van de dag te vullen met de 3e helft. Of misschien nog even een goede gymsessie op vrijdagavond vlak voor het stappen! Je hebt vast wel eens iemand horen zeggen dat je volledige training teniet wordt gedaan door de alcohol die je direct na het trainen nuttigt. Maar is dit ook echt het geval? Australische onderzoekers van de RMIT University in Melbourne waren hier  wel benieuwd naar en hebben dit getest. In hun onderzoek dat gepubliceerd is in het wetenschappelijke tijdschrift PLOS ONE, voerden proefpersonen 3 keer een zware training uit, met telkens 2 weken tussen de sessies. Na elke training kregen de proefpersonen een ander soort “herstel drank”. De onderzoekers wilden op deze manier vaststellen of alcohol een negatief effect heeft op spieraanmaak.

Direct na een zware sessie concurrent training (combinatie van krachttraining en cardio) kregen de proefpersonen het volgende te drinken:


Oliebollen voor onze sporters

Geplaatst: December 25, 2020

Ingrediënten (voor 10-12 oliebollen) 250 gram tarwebloem 250 gram plantaardige kwark 80 gram rozijnen/krenten (geweekt)


Eiwitrijke Bliss Balls Brownie

Geplaatst: December 25, 2020

Ingrediënten (voor 14 Bliss Balls)

80 gram ongebrande noten 100 gram amandelmeel 20 gram cacaopoeder


 Newer Post 4 Older Post